Godkänn kakor
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
22 jun, 22:43 0 kommentarer
Ingen träning imorgon pga Träningsmatch mot p12 11v11. Matchstart 15.30, samling 15.00. P12 behöver träna på större plan innan PSG och en bra match för oss oxå.
Toppen om alla som anmält sig till träning kan vara med på matchen, bra om ni anmäler er isf.
// Ledarna
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
Kommentarer