Godkänn kakor
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
25 jun, 20:26 0 kommentarer
Hej alla!
Äntligen är det dags, så skoj att det drar igång. Nedan kommer lagen till gruppspelet i PSG för fred och lörd fm, lite sent då vi har inväntat ev skador och sjukdomar.
Totalt är vi 15st, då det är korta matcher väljer vi att ha 2 avbytare per match, dessa är redo att hoppa in vid ev skador mm. Antal matcher i gruppspelet utgår från tränings närvaron i juni månad.
Vi samlas 45 min innan på aktuell plan. Ni som inte åker hem mellan matcherna glöm inte att ta med mellis, ombyte, vattenflaska mm.
Se till att dom kommer i säng i bra tid (och ingen Sverige-Japan match i natt), så ger vi oss själva bästa möjliga förberedelser.
Väl mött för en toppenhelg i Piteå!
//Ledarna
| Tromsø IL FGP | TegSödra Umeå IF 1 | Tverlandet IL |
| fredag 26/06 08:00 | fredag 26/06 16:00 | lördag 27/06 08:00 |
| Norrfjärden Affirmo 2 | Storfors 4B Länsförsäkringar | Picknick 1 9-9 |
| samling 7.15 | samling 15.15 | samling 7.15 |
| Edvin | Edvin | Edvin |
| Ludwig | Ludwig | Ludwig |
| Wilmer T | Wilmer T | Wilmer T |
| Truls | Truls | Truls |
| Ebbe | Ebbe | Ebbe |
| Sebbe | Vidar | Sebbe |
| Vidar | Leon | Vidar |
| Leon | Sigge | Leon |
| Sigge | Wilmer S | Sigge |
| Amir | Amir | Wilmer S |
| Freddy | Melker | Freddy |
| Melker | Walter | Walter |
| Walter | Malcolm | Malcolm |
| Reserver: | Reserver: | Reserver: |
| Malcolm | Freddy | Melker |
| Wilmer S | Sebbe | Amir |
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
Kommentarer