Godkänn kakor
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
11 maj, 09:29 20 kommentarer
Hej!
Det kommer under våren att vara en utbildning för domare och föreningen behöver veta ungefär hur många av spelarna som är intresserade.
Kolla med killarna och meddela intresse, svara snabbt för vi skulle behöva veta det redan idag. Skriv en kommentar nedan
Det är väldigt positivt om fler vill döma. Det behövs fler domare, sen är det bra för individen att lära sig mer om spelet och man kan också tjäna en slant.
Nuvarande ersättning per match
11v11 ungdom: 525 kr HD, 340 kr AD
9v9: 335 kr HD, 210 kr AD
7v7: 190 kr
5v5: 125 kr
5v5 sammandrag: 105 kr per match
3v3 sammandrag: 75 kr per match
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
Kommentarer
Marja Silver 11 maj, 09:32
Adrian är intresserad, när kommer utbildningen vara?
Maria Åberg 11 maj, 09:34
Truls är intresserad
Mattias Siverhall 11 maj, 09:35
Inget fastställt datum ännu men förhoppningsvis under försommaren
Sandra Senbom 11 maj, 09:42
Walter intresserad
Anton Olason 11 maj, 09:43
Amir och Leon är intresserade
Mattias Siverhall 11 maj, 09:53
Dom som är intresserade kommenterar nyheten så sammanställer vi ikväll/imorgon.
Jennie Thelin 11 maj, 09:54
Melker intresserad
Henrik Thorell 11 maj, 12:39
Wilmer T är intresserad
Anthony Rojrung 11 maj, 13:21
Sebastian R är intresserad
Ebbe Brunell 11 maj, 17:10
Ebbe intresserad
Mats Pääjärvi 11 maj, 17:28
Ludde intresserad
Mattias Siverhall 11 maj, 17:35
Vidar
Wiebke Reim 11 maj, 17:53
Einar är i dagsläget inte intresserad av att döma men han skulle ändå kunna tänka dig att gå utbildningen om det finns plats.
Marcus Sundberg 11 maj, 19:31
Sigge vill gärna.
Markus Larsson 11 maj, 20:24
Edvin vill gå utbildning
Anne Wilhelmsen 11 maj, 20:36
Malcolm vill gå
Magnus Jatko 11 maj, 22:24
Leon vill gå domaritb
Erik Sundström 12 maj, 10:58
Wilmer vill gå
Jonny 12 maj, 11:59
Hugo vill
Per-Erik Juuso 12 maj, 13:28
Freddy vill