Godkänn kakor
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
18 jun, 13:26 0 kommentarer
Träningen torsdag 18/6 är tyvärr inställd. Vi fortsätter vårsäsongen med träningar nästa vecka och kör det sista passet tisdag 30/6. Planen till hösten är att vi drar igång sista veckan i juli igen så vi får några pass i benen innan GIF-cupen drar igång igen.
Hoppas ni alla får en trevlig Midsommar!
Mvh Martin Dalhägg
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies